اس ام اس عاشقانه(2) مهر90
عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفايل
موضوعات
اس ام اس
عاشقانه
مناسبتي
حکيمانه
سرکاري
طنز،خنده دار،باحال
اشعار
اشعارکلاسيک
اشعارنو
کتابخانه
مذهبي
تاريخي
شعر
علمي
طنز
مطالب طنز
تصاويرطنز
دانلود
نرم افزارمذهبي
نرم افزارکاربردي
بازي و نرم افزارموبايل
مداحي
کليپ تصويري
کليپ صوتي
بازي رايانه اي
عکس
منظره
تاريخي
پوستر
سه بعدي
حيوانات
جالب و ديدني
سرگرمي
مطالب جالب و خواندني
ضرب المثل
تست هوش،معما،چيستان
تست هاي روانشناسي
اضافات

طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبليغات

اس ام اس عاشقانه(2) مهر90

حضور آرامت مدتهاست در کنارم نیست ولی یادت مهمان همیشگی قلبم خواهد بود..

*************************************

یک به یک با مژه هایت دل من مشغول است / میله های قفسم را نشمارم چه کنم؟!

*************************************

یه دونه گل برات فرستادم برگشت پیشم ، بهش گفتم چرا اومدی؟
گفت: اونی رو که دیدم آنقدر گل بود که خجالت کشیدم بگم منم گلم..

*************************************

"با قلبی از عشق"
"
با خطی از حریر محبت"
"
با جمله ای کوتاه"
"
در خطی صاف"
"
بر روی یک برگ کهنه از یاس"
"
مینویسم دوستت دارم"

*************************************

کاش تسبیح خسته ی من میتونست ثابت کنه چقدر ذکر برگرد برگرد و گفتم...

*************************************

تو را ابرو مرا دریا کشیدند ، مرا پایین تو را بالا کشیدند، برای خواهش چشمان من بود، که اینگونه  تو را زیبا کشیدند..

*************************************

بدون تا به ابد من چشم به راهتم،چقدر دلتنگ اون ناز نگاتم،چرا رفتی مگه پیمون نبستی،ندونستی همیشه مبتلاتم..

*************************************

دلت آبی تر از دریا عزیزم/ به کامت گردش دنیا عزیزم / الهی دائما چون گل بخندی / بهارانت خوش و زیبا عزیزم..

*************************************

دنیا نباشد!.. فقط کوچه ای باشد و باران.. و دوستی که زلال تر از باران است..!

 *************************************

برای من از دور دست تکان نده، من تو را همین نزدیکی گم گرده ام..

*************************************

سنگ زدم به شیشه، دوستت دارم همیشه، به شیشه ها سنگ بزن ، به صورتت رنگ بزن، هر وقت دلت تنگ میشه، فقط به من زنگ بزن..

*************************************

با لبی خاموش صدایت میکنم، گرچه دوری از صمیم قلب دعایت میکنم..

*************************************

چه شباهت متفاوتی بین ماست.. تو دلشکسته ای ، من دل شکسته ام..!..

*************************************

مرا چشمیست خون افشان ز دست آن کمان ابرو ، جهان پر فتنه خواهد دید از آن چشم و از آن ابرو..

*************************************

عزیز یادی کن از یار خسته، غبار دوریت بر من نشسته ، دگر تیری نزن بالی ندارم ، وجودم از غمت در هم شکسته..

*************************************

کاش باور داشتی در باورم، از نگاه شاپرک زیباتری، باشکوهی مثل خورشید بزرگ، از نسیم لاله ها هم بی همتاتری، کاش باور داشتی امید من، آتشی سوزنده دارم از غمت، کاش میدانستی ای یکتا ترین، تا افق تا آسمان میخواهمت..

*************************************

گفتم که دگر در سر من شور غمت نیست، در چشم من آویخت نگاهش که ببین هست..

*************************************

عجب دنیاییه ، قلب منه، واسه منه، مال منه، تو سینمه، اما واسه تو میتپه...

*************************************

تو یه روز سرد برفی با دلم مثل پرنده، لب حوض کنار نرده، هرچی گشتم جای گرمی بهتر از قلبت ندیدم، میشه دوستم داشته باشی؟ آخه بیرون خیلی سرده..!!

*************************************

وقتی بدانم که یک لحظه بیادم هستی تمام عمرم را فدای آن لحظه میکنم.

*************************************

چه شد ای پنجره شوق چرا بسته شدی، شاید از هم نفسی با دل ما خسته شدی!

*************************************

سلام حال شما،قلب من مال شما،یه سوال دارم از شما،میشه بشم یار شما؟!

*************************************

برای ما همین کافیست اگر روزی بدین خط و بدین دفتر نظر دوزی / بخندی و به دل گویی کجایی یار دیروزی..!

*************************************

دست من کوتاه از دیدار توست ، قلب من اما همیشه یاد توست، بهترینم هرکجا هستی بدان،هرکجا باشم یادم یاد توست..

*************************************

کلاغ پر..
گنجشک پر..
.
.
.
دل من واسه تو پرپر..!

*************************************

دور دست جایی است که او نیست و اندوه یعنی لحظه ای که بدون حضور او میگذرد..

 

*************************************

گرچه نمی شود به تو رسید یا برای لحظه ای مالک قلب تو شد، اما برای دوست داشتن تو وسعت تمام دنیا را در اختیار دارم و می توانم انقدر تو را دوست بدارم که همه باور کنن حق من در زندگی تو بودی که به ناحق از من ربودن..

*************************************

اگر پنهانی از چشمم ، ولی در خاطرم هستی، وفادارم به عهد خود اگر اهل وفا هستی..!..

 

*************************************

دیابت لباتم، خراب اون چشاتم،عاشق اون صداتم،بادبون کشتیاتم،دیوونه نگاتم،روانی اداتم،دیگه چی میخوای،بخوای نخوای فداتم..!..

*************************************

میدونی شباهت تو با گل چیه؟ هر دوتاتون گل عشقین ، با این تفاوت که گل عشق مال زنبور عسله اما تو عشق منی...

*************************************

رو به قبله مینشینم ، خسته با حالی عجیب، از ته دل زمزمه میکنم، انت فی قلبی عزیز..

************************************

باز یادت میکنم تا نگویی بی وفاست ؛ از شما دورم ولی دل همیشه با شماست..

*************************************

یک ساعت تموم بدون اینکه یک کلمه حرف بزنم، داد زد: آخه خفه شدم! چرا حرف نمیزنی؟.. گفتم: نشنیدی؟!.. گفت: نه!..گفتم: حالا که نشنیدی خداحافظ..!!..

 

*************************************

مواظب این اس ام اس باش چون یه دل توشه که خیلی هواتو کرده..

 

*************************************

پیرمو گاهی دلم یاد جوانی میکند، بلبل شوقم هوای نغمه خوانی میکند،طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند،آنچه گردون میکند با ما نهانی میکند،بی ثمر هر ساله در فکر بهارانم ولی، چون بهاران میرسد با من خزانی میکند..


*************************************

عمر من در عشق خوبان سر رسید،موی من از ناز خوبان شد سفید،ناز کردن بر من از دیوانگیست، صید من چون صید مرغ خانگیست، من چه دارم کز تو پنهانش کنم، جان تقاضا کن تا که قربانت کنم..!!
*************************************

دیروز که فریاد زد دوستت دارم، گفتم نمیشنوم بلندتر.. امروز به آرومی گفت دیگه دوستت ندارم ،گفتم هیسس.. چرا داد میزنی؟!!...

*************************************

گفت رها کن رفیق را تا به تو دنیا بدهم
گفتم یک موی رفیق به کل دنیا ندهم
گفت در عوض او تو دنیا داری
گفتم که با عشق رفیق است که دنیا دارم

*************************************

با استناد به قاتون جرایم رابطه ای شما ، طبق مصادیق مجرمانه به علت "دلبری و ایجاد دلتنگی"، محکوم به حبس ابد در قلب اینجانب میباشید..دوران محکومیت شما از هم اکنون آغاز میگردد..

*************************************

آیا بنده وکیلم شما را با یک عدد اس و یک تک به دوستی داۀم خود در آورم؟ آیا وکیلم؟

*************************************

ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر، به مرام تو گرفتار و به صفای تو اسیر...

*************************************

من آن شهرم که سیلاب محبت کرده ویرانم، تو آن شهری که در دلها وطن داری..

*************************************

مشغول بازسازی جاده خاطراتم بودم که به تابلوی شکسته ای در کنار جاده برخوردم " جاده خاطرات، یک طرفه است..."

*************************************

گاه نمیدانم چه پیامی را بهانه کنم تا از حال آنکه جانم با اوست با خبر شوم ، این بار که دلتنگی را بهانه کردم، فردا چه کنم!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[+] نوشته شده توسط نيک انديش در جمعه 8 مهر 1390برچسب:اس ام اس جدید,اس ام اس عاشقانه جديد,اس ام اس مهر 90,اس ام اس مهر 1390,اس ام اس عاشقانه مهر90,,اس ام اس عاشقانه مهر1390, در ساعت 3:19 | |

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرين مطالب
آرشيو
تير 1391
خرداد 1391
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390
خرداد 1390
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سايت :
نيک انديش
لينكستان
چت روم | اول چت | ققنوس چت | باران چت | الکسا چت | ناز چت
مطالب جالب و خواندنی
(16+)عکس ادم خوارها(واقعی)
بروزترین سایت سرگرمی وخبر
░▓ llıllı► the best site of music ►llıllı ▓▒
خواندنيهامفيدترين وبلاگ
دنیای فضای سبز
آدمک
تقديريک فرشته
انتظارفرج
دانلود جدید ترین آهنگها
انتظارسبز
وبلاگ تخصصی علوم پزشکی
لبخند
عـکس و ... همه چی دارم
بازیگر20
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نمکدون(طنزوسرگرمي) و آدرس niksms.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب هاي نازترين

بهترين سرويس وبلاگ دهي

وبلاگ دهي LoxBlog.Com


لينكدوني

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , niksms.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com